kada je bit u potpunosti shvaćena,život se odvija sam od sebe

nedjelja, 15.07.2007.

mačak tihotapac

Image Hosted by ImageShack.us


Tko to ide tapa-tap,tapa-tap,tapa-tap?
Tko to ide tapa-tap,tap,tap,tap?
Nismo sami tu, zar ne? Gle,u kutu nešto sja,
I kroz tamu sad se vide sjajna oka dva.

Al igračka ta živa djecu splaši koji put,
Jer nečujno u mraku brzo stiže bilo kud.

To je mačak tihotapac,
ššššš šššš šššš
Mili mačak mekošapac,
tapa-tap, tap, tap,
miiiijauuuuuu !!!

--------------------------------------------------------------------------------------
* Ovu sam genijalnu pjesmu prvi put čuo prošle godine u jutranjem programu
petkom na stojedinici.Odmah mi je ušla u uho i pjevušio sam je cijeli dan na poslu.
Naravno,za koji dan sam otišao i kupio CD.Stvar se nalazi na CD-u Zeko i potočić,
razni izvođači.Slušao sam ju do besvijesti sa nećakom,iz dana u dan.Sad mi je CD kod
nećaka,pa me zanima može li se ta stvar naći na netu...zna li netko nešto o tome.
Unaprijed hvala za svaku informaciju.

- 16:43 - reci,ne srami se (5) - Isprintaj - #